השקעות אלטרנטיביות

מהן השקעות אלטרנטיביות? מהם היתרונות של השקעות כספים לא בשוק המניות? על אפיקי ההשקעה הרלוונטיים בתחום ההשקעות האלטרנטיביות במאמר שלפניכם

מהן השקעות אלטרנטיביות?

השקעות אלטרנטיביות הן השקעות מחוץ לשוק המניות ואגרות החוב. בעבר תיקי ההשקעות כללו בעיקר מניות ואגרות חוב, בשנים האחרונות אנו יכולים לראות מגמה של שינוי בתחום הזה, והשקעות אלטרנטיביות כגון קרנות השקעה בנדל"ן, קרנות גידור, קרנות אשראי, קרנות חוב לעסקים וקרנת נוספות, תופסות מקום מכובד בעולם ההשקעות.

השקעות אלטרנטיביות – מה האפשרויות המומלצות?

המידע הבא יכול לייצר לך כסף...

משקיעים אשר מחפשים השקעות כספים לא בשוק המניות, בהחלט יכולים למצוא פתרונות אלטרנטיביים אשר יכולים להעניק להם תשואה מכובדת, בואו נמנה את אפיקי ההשקעה המומלצים:

השקעות בקרן נדל"ן

ישנם כמה סוגי השקעות בנדל"ן, חלקן מאפשרות השקעה בסכום נמוך יחסית, ללא קנייה ישירה של הנדל"ן. חלקן דורשות זיכון גבוה יותר ולצידו תשואה גבוהה יותר, לעיתים עד 20% ויותר. הנה מספר דוגמאות לסוגי ההשקעות בנדל"ן, השקעות עם תשואה של בין 8%-20%:

  • SINGLE FAMILY– תשואה שוטפת כתוצאה מהשכרת הנכס ועליית הערך של הנכס. במקרה הזה עדיף לרכוש מספר נכסים אשר מקטינים את הסיכון. חברת ניהול אחראית בפועל על הקשר עם השוכר וכל מה שנוגע לנכס בפועל.
  • סוג השקעה נוסף בנדל"ן הוא MULTY FAMILY, הכולל הצטרפות לקבוצת רכישה של מבנה מגורים גדול. קבוצת הרכישה משבחת את המבנה לאחר הרכישה, מעלה את דמי השכירות ונהנית מתשואה שוטפת של דמי שכירות.
  • השקעת שותפות נוספת בנדל"ן היא אקוויטי, עסקת שותפות אשר עיקרה הצטרפות לשותפות מוגבלת לרכישת קרקע או נכס קיים. השותפות בונה או משפצת, מוכרת את הדירות החדשות, מחלקת את רווחיה בין השותפים ומסיימת את פעילותה. ברוב המקרים מדובר בהשקעה של בין שנתיים לשלוש שנים (שלא כמו MULTY FAMILY אשר ברוב המקרים עשויה להתפרש על פני חמש שנים).

השקעות בקרן אשראי

קרן אשראי (קרנות חוב לעסקים) מעניקות אשראי לחברות גדולות. נבדיל בין אשראי לבין קרנות חוב:
  • קרן אשראי – קרן המעניקה אשראי לעסק בצמיחה או הלוואה עבור אדם פרטי לצרכי הקמת עסק, משכנתה וכו'. חלק מהקרנות האלו מוגדרות כקרנות חברתיות המסייעות בהלוואות לאנשים, ומרוויחות את הריבית שנמוכה יותר מהריבית שמציע הבנק (ולכן ההלוואה אטרקטיבית יותר), אך משתלמת בכל מקרה.
  • קרן חוב לעסקים – הענקת אדראי לחברות לצורך צמיחה עסקית, השקעה בנדל"ן ועוד. מדובר בהשקעה סולידית יחסית, המשקיעה נהנה מריבית כנגד ההשקעה, וסיכון נמוך.
בניית תכנית פנסיונית מותאמת אישית

קרנות גידור

שומרים על הבית

קרן גידור מלשון לגדר – הקרן מגדרת את הרווחים וההפסדים, נעזרת בכלים פיננסיים שונים על מנת למקסם את פוטנציאל הרווח, בלי קשר למצב השוק. ברוב המקרים קרן גידור רלוונטית ללקוחות כשירים בלבד, בהשקעות בסכומים גדולים. על מנת להשיא תשואה גם כשתנאי השוק משתנים, נעזרת הקרן במעקב ואיסוף נתונים שונים.

 

על היתרון בהשקעת כספים מחוץ לשוק המניות

עולם ההשקעות האלטרנטיביות שינה את כללי המשחק. אם בעבר עיקר הדבר הסתכם במניות ואגרות חוב, הרי שכיום קיימים אפיקי השקעות עם תשואה של בין 8%-20%, מה שמאפשר למשקיעים רבים להקטין את סיכון ההשקעה ובמקביל להשביח את פוטנציאל התשואה.

היכולת לפזר את ההשקעות בין אפיקים שונים, וגם בתוך אותו אפיק, ואף לבצע פיזור גיאוגרפי כאשר הדבר הדבר רלוונטי, הוא יתרון עצום המעניק שקט וביטחון למשקיע, ויכולת לנהל את השקעותיו לטווח ארוך כמו גם קצר, בהצלחה רבה יותר.

השקעות אלטרנטיביות עם חני גרינפלד

מנהלים בהצלחה וניסיון

חני גרינפלד בעלת ניסיון רב בתחום ההשקעות בכלל ובתחום ההשקעות האלטרנטיביות בפרט. היכולת לבצע את ההחלטה הנכונה באמצעות איש מקצוע מנוסה, מקצועי, אשר בקיא בתחום, הוא יסודי וחשוב מאין כמוהו.

לאלו מכם אשר מתלבטים היכן להשקיע, כיצד, באילו תנאים, מה הפוטנציאלים, אני מזמינה אתכם לייעוץ מקצועי בו נפרוש את התמונה הרחבה והכוללת, נשיג מקסימום מידע שיעניק לנו מקסימום שקט ויציבות בהמשך.

Scroll to Top